sweetpomeranian

Alla inlägg under augusti 2013

Av sweetpomeranian - 9 augusti 2013 16:25

Nu är det såhär (haha!xD)  


Att jag har en ny blogg.......


Så jag kommer inte att blogga på denna bloggen på ett tag :'(


Men om det inte går bra för den andra bloggen så kommer jag tillbaka hit♡


Min nya blogg♡: www.mypinkblog.bloggplatsen.se


Kraaaaaammmmmmiiiiiiisssssss♡

Av sweetpomeranian - 4 augusti 2013 23:00

Hejsan


Nu tänkte jag bara berätta vad jag gjort på fredag, lördag och söndag♥


Jag vill oxå berätta att jag inte har haft någon tillgång till en dator, jag fick inte ta med den ;(


Fredags:  Jag vaknade (haha!xD), sen åkte vi till min Farmor och Farfar och badade hela dagen  


Lördags: Vi var på släktträff♥


Söndags: Jag badade (halva dagen) sen åkte vi hem, och nu sitter jag här och bloggar♥


#SuperdåligtinläggJagvet


Jaja jag har inga nya bilder ;( tyvärr


Ni får nöja er med några gammla♥


     



Kraaaammmmmiiiiiisssssss♥


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HejHej♥

Den här bloggen handlar om mig+ mina intressen förebilder (Foki♥) och mer.

Hoppas ni gillar min blogg♥
MEOW♥
Om ni undrar över något kommentera eller fråga♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vet inte vad jag ska skriva♥
 Okej♥
 MEOW♥
 POMERANIAN!!!!♥
 Jag vet!♥
 Pruttkudde♥
 Gahahahhah!xD♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tiny Watermelon

Ovido - Quiz & Flashcards